Este fin de semana ha sido el JandBeyond 2020. Debido a lo que todos conocemos el evento ha tenido formato virtual, pero la verdad es que ha estado muy pero que muy bien.

JandBeyond 2020: 24 horas del mejor #Joomla actual - #MejorConJoomla Tuitéalo

La verdad que poco tengo que decir hoy en este artículo.

Simplemente te pongo la agenda para que veas todo lo que se trató:

1. Essential Joomla: Brian Mitchell
  2. 20 things you can do in Joomla that don't need a plugin like you do in Wordpress: Patrick Jackson
  3. Using Joomla in your Branding Strategy: Helvecio "Elvis" da Silva
  4. Fantastic Apps you won't believe are powered by Joomla: Parth Lawate
  5. Develop your Mobile app with Flutter and Joomla: Carlos Cámara Mora
  6. Bugs & Fun @Home, what is it all about?: Philip Walton
  7. Content-Security-Policy and other HTTP Headers in Joomla 4: Tobias Zulauf
  8. Joomla - Under the hood: Peter Martin
  9. Joomla 3.10: Tobias Zulauf
  10. Automate backup restoration (and make it easy to help testing Joomla before new releases): Marc Dechevre
  11. Responsible Web Design (RWD) - 10 years we've cared about devices - shouldnt we care about people?: Brian Teeman
  12. Joomla + Angular to take you into the next decade of web development: Ashwin Date
  13. Playing with Custom Fields and overrides: creating an OpenStreetMap module with multiple markers: Marc Dechevre
  14. Joomla Community and Banana Pizza: Davide Messia
  15. The Talking Computer - The Fifth age of human - computer interaction: Brian Teeman
  16. Joomla development on windows 10, using docker with reverse proxy in Windows Subsystem for Linux 2 (WSL2): Marco Dings
  17. How to be a Faultless Designer in Web Design: Chiara Aliotta
  18. How to help people who need help with Joomla!: Tim Davis
  19. Progressive Web App - Why should you use this technique, which possibilities do you have?: Robert Mittl
  20. Boost sales and help your online store thrive in 2020: Adam Melcher
  21. Ask the Maintainers: Team
  22. Workflow V2: Benjamin Trenkle
  23. Presenting Joomla 4 Beta: George Wilson
  24. Conference wrap up - Giving Joomla the Business: Duke Speer

Como puedes ver, las charlas son de lo más interesante y algunas de ellas hacen referencia a la próxima versión de Joomla que, por cierto, ya está en Beta.

Noticia oficial de Joomla 4 Beta: Joomla 4 está en el horizonte... la versión Beta está aquí

Y, por supuesto, aquí te dejo con la lista de Youtube para que puedas ver estas magníficas sesiones:

Espero que las sesiones te gusten tanto como me han gustado a mi. Y si es así... comparte en twitter ;-)

Todas las sesiones del JandBeyond 2020: 24 horas del mejor #Joomla actual - #MejorConJoomla Tuitéalo